Membawang

Berani Mati Sharifah Shahirah Kongsi Wajah ‘Sebelum & Selepas’, Pecah Perut Dibuatnya!

Siapa yang tidak kenal dengan pelakon dan pengacara popular, Sharifah Shahirah yang sentiasa membuat para peminatnya tidak kering gusi dengan lawak-lawak spontannya.

Sharifah Shahirah atau lebih mesra dengan panggilan Shiera sering membuat peminat terhibur dengan setiap perkongsiannya di media sosial.

Baru-baru ini, Shiera ada memuat naik gambar sebelum dan selepas wajahnya diedit untuk dikeluarkan di majalah.

Aduh terhibur MH dibuatnya! Mesti korang pun dah tak sabar nak tengok gambar yang dikongsikan oleh Shiera kan? Jom MH kongsi dengan korang.

“Before and after

Usually magazine will do this to us

Aku bukak aib sendiri

After 11years

 

“Whattt???

Cannot meh

Paham…

Orang suka trngok mende cantik je ye

Haaaaa…hamikkkk

P/s:lawanya aku bila edit,” tulis Shiera pada perkongsiannya.

Rata-rata peminat Shiera tergelak besar melihat gambar yang artis kesayangan mereka ini kongsikan.

 

indahnya_love: Ketawa saya tgok.. Repeat. Ketawa happy lawaksss.. 😁😁. Tp yg penting hati kena ttp baik dan tambah baikk.

rihakamal: 😂😂😂 sakit perut den golak. Mcm2 la @shieraijoy ni

Bukan sahaja peminat yang ketawa besar malah rakan-rakan artis juga turut terhibur.

 

 

Sumber: Instagram Sharifah Shahirah

Leave a Reply